Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9158
Title: การประยุกต์กลยุทธ์ทางการตลาดในการพัฒนาการบริการของห้องสมุดมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตตรัง
Other Titles: Applying marketing mixes for improving the library services at Prince of Songkla university, Trang campus
Authors: อุไร ไปรฮูยัน
Keywords: ห้องสมุดและบริการของห้องสมุด ไทย (ภาคใต้) ตรัง;การจัดการตลาด
Issue Date: 2555
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9158
Appears in Collections:PA06 Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
379651.pdf5.62 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons