Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9158
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อุไร ไปรฮูยัน | - |
dc.date.accessioned | 2014-05-02T01:41:23Z | - |
dc.date.available | 2014-05-02T01:41:23Z | - |
dc.date.issued | 2555 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9158 | - |
dc.description.sponsorship | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตตรัง | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | ห้องสมุดและบริการของห้องสมุด ไทย (ภาคใต้) ตรัง | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.title | การประยุกต์กลยุทธ์ทางการตลาดในการพัฒนาการบริการของห้องสมุดมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตตรัง | en_US |
dc.title.alternative | Applying marketing mixes for improving the library services at Prince of Songkla university, Trang campus | en_US |
dc.type | Technical Report | en_US |
Appears in Collections: | PA06 Research |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
379651.pdf | 5.62 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License