Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8444
Title: Effectiveness of inductive approach to grammer learning for writing course : a case study of 2nd year English Major students, Suratthani Rajabhat University
Other Titles: ประสิทธิผลของวิธีการสอนแบบอุปนัยต่อการเรียนไวยากรณ์ในรายวิชาการเขียน : กรณีศึกษาในกลุ่มของนักศึกษาวิชาเอกภาษาอังกฤษชั้นปีที่ 2 มหาวิทยาลัยราชภัฎสุราษฎร์ธานี
Authors: Premin Karavi
Prisna Putthasupa
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
Keywords: English language Grammar Study and teaching (Higher) Foreign speakers;English language Study and teaching (Higher) Foreign speakers
Issue Date: 2010
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Thesis (M.A.TEIL.,Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2010
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8444
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
340634.pdf14.15 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons