Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8444
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPremin Karavi-
dc.contributor.authorPrisna Putthasupa-
dc.date.accessioned2012-11-19T07:02:57Z-
dc.date.available2012-11-19T07:02:57Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8444-
dc.descriptionThesis (M.A.TEIL.,Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2010en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectEnglish language Grammar Study and teaching (Higher) Foreign speakersen_US
dc.subjectEnglish language Study and teaching (Higher) Foreign speakersen_US
dc.titleEffectiveness of inductive approach to grammer learning for writing course : a case study of 2nd year English Major students, Suratthani Rajabhat Universityen_US
dc.title.alternativeประสิทธิผลของวิธีการสอนแบบอุปนัยต่อการเรียนไวยากรณ์ในรายวิชาการเขียน : กรณีศึกษาในกลุ่มของนักศึกษาวิชาเอกภาษาอังกฤษชั้นปีที่ 2 มหาวิทยาลัยราชภัฎสุราษฎร์ธานีen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
340634.pdf14.15 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons