Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorไสว เลี่ยมแก้วen_US
dc.contributor.authorปิยาภรณ์ รอดไฝen_US
dc.date2532en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:58:07Z-
dc.date.available2010-12-07T08:58:07Z-
dc.date.issued2532en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6689-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectความจำ วิจัยen_US
dc.subjectการเรียนรู้ (จิตวิทยา)en_US
dc.titleผลของการนำเรื่องต่างรูปแบบที่มีต่อการจำเนื้อเรื่องของนักเรียนที่มีเพศต่างกันen_US
dc.title.alternativeEffects of Different Introductory Forms on Memorization of Prose of Students of Different Sexesen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf15.25 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf129.6 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf25.35 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf56.8 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf190.99 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf192.27 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf199.88 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf449.79 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf516.64 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf26.27 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf50.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.