Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6646
Title: ผลของบทเรียนที่มีการวางตำแหน่ง และรูปแบบของบทสรุปต่างกัน ต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาวิทยาศาสตร์ของนักเรียน ที่มีระดับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนต่างกัน
Other Titles: Effects of Texts with Different Positions and Types of Conclusion on Learning Achievement in Science of Students with Different Levels of Academic Achievement
Authors: อัจฉรา ธรรมาภรณ์
ทัศนีย์ วิเศษเจริญ
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: วิทยาศาสตร์ การศึกษาและการสอน
Issue Date: 2534
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6646
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf12.34 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf201.76 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf30.8 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf66.71 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf321.43 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf210.86 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf408.61 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf899.83 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_98-138_.pdf318.58 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_265-300_.pdf706.72 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_223-264_.pdf838.04 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_181-222_.pdf841.14 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_139-180_.pdf640.4 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf27.16 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf98.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.