Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6620
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ไสว เลี่ยมแก้ว | en_US |
dc.contributor.author | แวอามีนะห์ แปเฮาะอีเล | en_US |
dc.date | 2531 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:57:19Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:57:19Z | - |
dc.date.issued | 2531 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6620 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย คำศัพท์ | en_US |
dc.subject | การสอน | en_US |
dc.title | อิทธิพลของคำนิยามและแบบการเสนอตัวอย่างที่มีต่อการเรียนรู้มโนทัศน์ของนักเรียนที่พูดภาษาที่หนึ่งต่างกัน | en_US |
dc.title.alternative | Influences of Definition and Types of Instance Presentation on Concept Learning of Students with Different First Languages | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 9.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 124.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 33.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 88.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 116.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 216.72 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 295.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 259.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 549.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 568.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 24.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 78.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.