Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6613
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ไสว เลี่ยมแก้ว | en_US |
dc.contributor.author | ประพันธ์ ไชยณรงค์ | en_US |
dc.date | 2537 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:57:15Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:57:15Z | - |
dc.date.issued | 2537 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6613 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | การอ่านขั้นประถมศึกษา วิจัย | en_US |
dc.subject | การอ่าน แง่จิตวิทยา | en_US |
dc.subject | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
dc.title | ผลของการนำเรื่องและตัวชี้นำที่มีต่อความเข้าใจในการอ่าน | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Introductories and Cues on Reading Comprehension | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 12.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 318.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 29.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 62.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 246.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 168.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 328.04 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1_21-41_.pdf | 603.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1_1-20_.pdf | 551.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendex_94-132_.pdf | 567.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendex_176-229_.pdf | 1.17 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendex_133-175_.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgment.pdf | 26.27 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 55.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.