Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6577
Title: ผลของการใช้การเรียนรู้ด้วยตนเองที่มีต่อความเข้าใจในการอ่านวิชาภาษาอังกฤษพื้นฐานของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 ที่มีผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาภาษาอังกฤษต่างกัน
Other Titles: Effects of Using Self-Directed Learning on English Reading Comprehension of Mattayom Suksa Five Students with Different Levels of English Learning Achievement
Authors: อริยา คูหา
ฮารตีนี เล๊ะสิ
จิตวิทยาการศึกษา
Issue Date: 2552
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6577
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf192.88 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf308.69 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf205.04 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf209.45 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf263.11 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf254.57 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf416.02 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf961.03 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf971.72 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgements.pdf188.22 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf185.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.