Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6577
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอริยา คูหาen_US
dc.contributor.authorฮารตีนี เล๊ะสิen_US
dc.date2552en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:56:49Z-
dc.date.available2010-12-07T08:56:49Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6577-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.titleผลของการใช้การเรียนรู้ด้วยตนเองที่มีต่อความเข้าใจในการอ่านวิชาภาษาอังกฤษพื้นฐานของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 ที่มีผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาภาษาอังกฤษต่างกันen_US
dc.title.alternativeEffects of Using Self-Directed Learning on English Reading Comprehension of Mattayom Suksa Five Students with Different Levels of English Learning Achievementen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf192.88 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf308.69 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf205.04 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf209.45 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf263.11 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf254.57 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf416.02 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf961.03 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf971.72 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgements.pdf188.22 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf185.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.