Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6366
Title: ผลของการสอนโดยการเรียนแบบร่วมมือและการสนอตามคู่มือครูของ สสวท. ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาวิทยาศาสตร์ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2
Other Titles: Effects of Cooperative Learning Method and The IPST Teacher's Manual Method on Sciences Achievement of Mathayom Suksa II Students
Authors: สุวิมล เขี้ยวแก้ว
บุญริบ ฉิมพลีปักษ์
วิทยาศาสตร์ศึกษา
Keywords: วิทยาศาสตร์ การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา);ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน
Issue Date: 2544
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (วิทยาศาสตร์ศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6366
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf10.58 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf141.4 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf86.52 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf98.93 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf244.08 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf106.21 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf394.81 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2_34-58_.pdf594.62 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2_10-33_.pdf622.5 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf105.7 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_173-205_.pdf449.44 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_139-172_.pdf502.09 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_105-138_.pdf322.39 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf59.06 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf79.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.