Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6366
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุวิมล เขี้ยวแก้วen_US
dc.contributor.authorบุญริบ ฉิมพลีปักษ์en_US
dc.date2544en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:54:22Z-
dc.date.available2010-12-07T08:54:22Z-
dc.date.issued2544en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6366-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (วิทยาศาสตร์ศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectวิทยาศาสตร์ การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)en_US
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนen_US
dc.titleผลของการสอนโดยการเรียนแบบร่วมมือและการสนอตามคู่มือครูของ สสวท. ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาวิทยาศาสตร์ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2en_US
dc.title.alternativeEffects of Cooperative Learning Method and The IPST Teacher's Manual Method on Sciences Achievement of Mathayom Suksa II Studentsen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentวิทยาศาสตร์ศึกษาen_US
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf10.58 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf141.4 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf86.52 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf98.93 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf244.08 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf106.21 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf394.81 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2_34-58_.pdf594.62 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2_10-33_.pdf622.5 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf105.7 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_173-205_.pdf449.44 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_139-172_.pdf502.09 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_105-138_.pdf322.39 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf59.06 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf79.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.