Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6317
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ณัฐวิทย์ พจนตันติ | en_US |
dc.contributor.author | ชัย แก้วหนัน | en_US |
dc.date | 2553 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:53:50Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:53:50Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6317 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (วิทยาศาสตร์ศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.title | ผลของความเข้าใจและการจัดการเรียนรู้ธรรมชาติของวิทยาศาสตร์ของครูวิทยาศาสตร์ต่อความเข้าใจธรรมชาติของวิทยาศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 ในโรงเรียนขยายโอกาสทางการศึกษาขั้นพื้นฐาน | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Science Teachers' Understanding and Learning Manangement of the Nature of Science of Mathayomsuksa One Students in Basic Educational Extending Opportunity School | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | วิทยาศาสตร์ศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 270 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 207.93 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Reference.pdf | 315.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 205.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 202.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 430.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 736.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 350.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 765.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 242.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 1.21 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgement.pdf | 222.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 185.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.