Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6299
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ธีรพงศ์ แก่นอินทร์ | en_US |
dc.contributor.author | ภคมน แก้วภราดัย | en_US |
dc.date | 2547 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:53:38Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:53:38Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6299 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การประถมศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | การอ่าน กิจกรรมการเรียนการสอน | en_US |
dc.title | ผลของการสอนกลยุทธ์การเรียนรู้ที่มีต่อความเข้าใจในการอ่านและเจตคติ ต่อการอ่านภาษาไทยของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Learning Strategies Instruction on Reading Comprehension and Atitude towards Thai Reading of Prathomsuksa Five Students | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | การประถมศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 270 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 211.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 120.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 154.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 185.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 117.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 309.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 128.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 1.49 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 122.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 129.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.