Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6282
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ทวี ทิมขำ | en_US |
dc.contributor.author | บรรจง สระทอง | en_US |
dc.date | 2536 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:53:28Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:53:28Z | - |
dc.date.issued | 2536 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6282 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (ศึกษาศาสตร์เพื่อพัฒนาชุมชน) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | ไทย (ห้าจังหวัดชายแดนภาคใต้) | en_US |
dc.subject | ชุมชนกับโรงเรียน ปัตตานี | en_US |
dc.subject | โรงเรียนมัธยมศึกษา ปัตตานี บริการชุมชน | en_US |
dc.title | บทบาทของโรงเรียนมัธยมศึกษาเกี่ยวกับความสัมพันธ์ระหว่างโรงเรียนกับชุมชน จังหวัดปัตตานี | en_US |
dc.title.alternative | Roles of Secondary Schools Pertaining to School-Community Relations in Changwat Pattani | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | ศึกษาศาสตร์เพื่อพัฒนาชุมชน | en_US |
Appears in Collections: | 270 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 16.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 207.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 25.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 76.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 436.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 536.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 167.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1_27-51_.pdf | 584.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1_1-26_.pdf | 649.56 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 415.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 24.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 144.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.