Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6119
Title: ผลของรูปแบบการทบทวนเนื้อหาในบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนที่มีผล ต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนเรื่อง การออกแบบกราฟิก
Other Titles: Effects of Content Reviews in Computer Assisted Instruction on Graphic Design Learning Achievement
Authors: วสันต์ ชีวะสาธน์
ไพรัช นุ่นรักษา
เทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา
Keywords: คอมพิวเตอร์ช่วยสอน;การออกแบบ
Issue Date: 2545
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (เทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6119
Appears in Collections:263 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf5.66 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf232.56 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf22.42 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf101.49 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf241.13 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf183.33 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf339.1 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2_30-52_.pdf701.72 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2_10-29_.pdf579.85 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf244.8 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf93.82 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf29.8 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf58 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.