Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6119
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | วสันต์ ชีวะสาธน์ | en_US |
dc.contributor.author | ไพรัช นุ่นรักษา | en_US |
dc.date | 2545 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T02:50:20Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T02:50:20Z | - |
dc.date.issued | 2545 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6119 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (เทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | คอมพิวเตอร์ช่วยสอน | en_US |
dc.subject | การออกแบบ | en_US |
dc.title | ผลของรูปแบบการทบทวนเนื้อหาในบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนที่มีผล ต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนเรื่อง การออกแบบกราฟิก | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Content Reviews in Computer Assisted Instruction on Graphic Design Learning Achievement | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | เทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 263 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 5.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 232.56 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 22.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 101.49 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 241.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 183.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 339.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2_30-52_.pdf | 701.72 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2_10-29_.pdf | 579.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 244.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 93.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 29.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.