Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6119
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวสันต์ ชีวะสาธน์en_US
dc.contributor.authorไพรัช นุ่นรักษาen_US
dc.date2545en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T02:50:20Z-
dc.date.available2010-12-07T02:50:20Z-
dc.date.issued2545en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6119-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (เทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectคอมพิวเตอร์ช่วยสอนen_US
dc.subjectการออกแบบen_US
dc.titleผลของรูปแบบการทบทวนเนื้อหาในบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนที่มีผล ต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนเรื่อง การออกแบบกราฟิกen_US
dc.title.alternativeEffects of Content Reviews in Computer Assisted Instruction on Graphic Design Learning Achievementen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentเทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษาen_US
Appears in Collections:263 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf5.66 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf232.56 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf22.42 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf101.49 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf241.13 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf183.33 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf339.1 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2_30-52_.pdf701.72 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2_10-29_.pdf579.85 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf244.8 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf93.82 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf29.8 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf58 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.