Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10155
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorธีรศักดิ์ จินดาบถ-
dc.contributor.authorฐิติมา รัตนพงษ์-
dc.date.accessioned2016-02-11T08:20:06Z-
dc.date.available2016-02-11T08:20:06Z-
dc.date.issued2558-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10155-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectนครศรีธรรมราชen_US
dc.titleผลกระทบของความผูกผันและความพึงพอใจที่มีต่อแนวโน้มการกลับมาเที่ยวซ้ำยังแหล่งท่องเที่ยวในจังหวัดนครศรีธรรมราชen_US
dc.title.alternativeEffects of engagement and satisfaction are more inclined to come back repeatedly, the attractions in the Province of Nakhon Si Thammaraten_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
404655 (1).pdf1.98 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.