Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10070
Title: | แนวทางการกำหนดกลยุทธ์ทางการตลาดบริการด้านสภาพแวดล้อมทางกายภาพสำหรับ IMT-GT plaza จังหวัดตรัง |
Other Titles: | Service marketing strategies in physical evidences for IMT-GT plaza Trang |
Authors: | ศศิวิมล สุขบท พิชวรรณ แคนยุกต์ Faculty of Management Sciences (Business Administration) คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ |
Keywords: | การจัดการตลาด ตรัง |
Issue Date: | 2557 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2557 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10070 |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
392644.pdf | 9.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License