Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10070
Title: แนวทางการกำหนดกลยุทธ์ทางการตลาดบริการด้านสภาพแวดล้อมทางกายภาพสำหรับ IMT-GT plaza จังหวัดตรัง
Other Titles: Service marketing strategies in physical evidences for IMT-GT plaza Trang
Authors: พิชวรรณ แคนยุกต์
Advisor: ศศิวิมล สุขบท
Keywords: การจัดการตลาด ตรัง
Issue Date: 2557
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2557
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10070
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
392644.pdf9.54 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons