Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17805
Title: Factors Enhancing Brand Awareness of Design Hotels on Thailand's Andaman Coastline
Other Titles: ปัจจัยที่มีผลต่อการเพิ่มการรับรู้ในตราสินค้าของดีไซน์โฮเต็ลที่ตั้งอยู่บนชายฝั่งทะเลอันดามันของไทย
Authors: Kullada Phetvaroon
Chantima Angsuwan
Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)
คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
Keywords: Hotels Public relations;Tourist camps, hostels, etc. Design and construction
Issue Date: 2016
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Master of Business Administration (Hospitality and Tourism Management), 2016
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17805
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
423548.pdf8.98 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons