Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17805
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKullada Phetvaroon-
dc.contributor.authorChantima Angsuwan-
dc.date.accessioned2023-02-13T07:14:33Z-
dc.date.available2023-02-13T07:14:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17805-
dc.descriptionMaster of Business Administration (Hospitality and Tourism Management), 2016en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectHotels Public relationsen_US
dc.subjectTourist camps, hostels, etc. Design and constructionen_US
dc.titleFactors Enhancing Brand Awareness of Design Hotels on Thailand's Andaman Coastlineen_US
dc.title.alternativeปัจจัยที่มีผลต่อการเพิ่มการรับรู้ในตราสินค้าของดีไซน์โฮเต็ลที่ตั้งอยู่บนชายฝั่งทะเลอันดามันของไทยen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)-
dc.contributor.departmentคณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว-
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
423548.pdf8.98 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons