Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11422
Title: The emergenceof marketing strategies under increased hotel competition : A case study of hotel chains in Patong, Phuket, Thailand
Other Titles: กลยุทธ์การตลาด ภายใต้การแข่งขันที่มีคู่แข่งเพิ่มขึ้น : กรณีศึกษาโรงแรมในเครือในเขตป่าตอง จังหวัดภูเก็ต
Authors: Ilian Assenov
Wilawan Chiammanasombut
Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management)
คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
Keywords: Hotel management Thailand Phuket
Issue Date: 2016
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Thesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program)))--Prince of Songkla University, 2016
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11422
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
418554.pdf2.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.