Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8957
Title: ผลของวิธีการสอนแบบ KWL Plus ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและการรับรู้ความสามารถในการเรียนวิชาภาษาไทยของนักเรียนสองภาษาชั้นประถมศึกษาปีที่ 6
Other Titles: Effects of KWL Plus on Learning Achievement and Self-Efficacy in Thai Subject of Bilingual Grade Six Students
Authors: อริยา, คูหา
วัชรี, แก้วสาระ
Faculty of Education (Psychology and Counseling)
คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาจิตวิทยาและการแนะแนว
Keywords: การจัดการเรียนการสอน;ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน
Issue Date: 2555
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (ศศ.ม.(จิตวิทยา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2555
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8957
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cover.pdfCover188.75 kBAdobe PDFView/Open
Abstracts.pdfAbstracts171.09 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgements.pdfAcknowledgements146.22 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdfContents185.12 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdfChapter11.23 MBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdfChapter2425.84 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdfChapter3431.48 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdfChapter4284.89 kBAdobe PDFView/Open
Referencesi.pdfReferences257.53 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdfAppendix802.25 kBAdobe PDFView/Open
Vitae.pdfVitae150.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.