Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Submit Date
Help/Manuals
Help
PSUKB User Manual(Thai)
PSUKB User Manual (Thai)
Thesis Submission Manual(English)
Submission Manual (English)
Thesis Submission Manual(Thai)
Submission Manual (Thai)
Thesis Submission How-to(Video)
Thesis Submission How-to (Video)
PSUKB Operation Manual (Thai)
PSUKB Operation Manual (Thai)
About PSUKB
About Us
About Us
Policy
Policy
Language
ไทย
English
Sign in:
My PSU Knowledge Bank
Receive email
updates
Edit Profile
PSU Knowledge Bank
Search
Search:
All of PSU Knowledge Bank
Faculty of Education
276 Measurement and Educational Research
276 Article
276 Minor Thesis
276 Research
276 Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-3 of 3 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2540
ความเที่ยงและความตรงของแบบสอบอิงเกณฑ์ชนิดเลือกตอบและตอบสั้น เมื่อใช้กับนักเรียนที่มีความสามารถทางการเรียนแตกต่างกัน
ชิดชนก เชิงเชาว์
;
จันทนี จันทรพิมล
;
การวัดผลและวิจัยการศึกษา
2540
การเปรียบเทียบความคลาดเคลื่อนและความเพียงพอของการเทียบมาตราระหว่าง รูปแบบทฤษฎีการตอบสนองข้อสอบที่มีหนึ่งพารามิเตอร์กับสามพารามิเตอร์
สุรชัย มีชาญ
;
รุ่งนภา จันทรา
;
การวัดผลและวิจัยการศึกษา
2540
ผลของจำนวนช่วงและตำแหน่งของคำตอบที่เป็นกลางที่มีต่อปริมาณการเลือกตอบ คำตอบที่เป็นกลางและความเที่ยงของมาตรประมาณค่าแบบลิเคอร์ท
สุรชัย มีชาญ
;
ศักดิ์ศรี รักษ์ธรรม
;
การวัดผลและวิจัยการศึกษา
Discover
Author
1
จันทนี จันทรพิมล
1
รุ่งนภา จันทรา
1
ศักดิ์ศรี รักษ์ธรรม
Subject
1
คณิตศาสตร์ แบบทดสอบ
1
ความตรง
1
ความเที่ยง
Date issued
3
2540
Has File(s)
3
true