Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2561
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนิปาตีเมาะ หะยีหามะen_US
dc.date2546en_US
dc.date.accessioned2010-05-06T05:39:39Z-
dc.date.available2010-05-06T05:39:39Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2561-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (จิตวิทยาการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2546en_US
dc.format(9) 121 แผ่น : ภาพประกอบen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนen_US
dc.subjectจิตวิทยาการศึกษาen_US
dc.subjectวิทยาศาสตร์ การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)en_US
dc.titleผลของการใช้แผนผังทางปัญญาที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์ของนักเรียนสองภาษาที่มีระดับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนต่างกันen_US
dc.title.alternativeEffects of mind mapping on science achievement of the biilingual students with different levels of achievemmenten_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
239940.pdf111.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.