Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุเมธ ทองไสยen_US
dc.date2545en_US
dc.date.accessioned2010-05-06T05:29:15Z-
dc.date.available2010-05-06T05:29:15Z-
dc.date.issued2545en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2252-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (การประถมศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2545en_US
dc.format(9) 141 แผ่น : แผนผังen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectความเข้าใจในการอ่านen_US
dc.subjectการสอนen_US
dc.subjectภาษาไทย การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)en_US
dc.titleผลของการสอนแบบเอริกาที่มีต่อความเข้าใจในการอ่านอย่างมีวิจารณญาณของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6en_US
dc.title.alternativeEffects of the ERICA model on critical reading comprehension of Prathomsuksa six studentsen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentบัณฑิตวิทยาลัย สาขาวิชาการประถมศึกษาen_US
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ (การประถมศึกษา)-
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
233165.pdf5.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.