Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Submit Date
Help/Manuals
Help
PSUKB User Manual(Thai)
PSUKB User Manual (Thai)
Thesis Submission Manual(English)
Submission Manual (English)
Thesis Submission Manual(Thai)
Submission Manual (Thai)
Thesis Submission How-to(Video)
Thesis Submission How-to (Video)
PSUKB Operation Manual (Thai)
PSUKB Operation Manual (Thai)
About PSUKB
About Us
About Us
Policy
Policy
Language
ไทย
English
Sign in:
My PSU Knowledge Bank
Receive email
updates
Edit Profile
PSU Knowledge Bank
Search
Search:
All of PSU Knowledge Bank
Faculty of Engineering
215 Mechanical Engineering
215 Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-4 of 4 (Search time: 0.019 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2550
ความสมดุลการหมุนของล้อยางตันสองชั้นหลังการปรับยางชั้นในให้สม่ำเสมอ
เสน่ห์ รักเกื้อ
;
คณะวิศวกรรมศาสตร์ (วิศวกรรมเครื่องกล)
;
บัณฑิตวิทยาลัย สาขาวิชาวิศวกรรมเครื่องกล
2550
การทดสอบการใช้น้ำมันพืชใช้แล้วผสมน้ำมันดีเซลในเครื่องยนต์ดีเซลขนาดเล็ก
จีระศักดิ์ เพียรเจริญ
;
คณะวิศวกรรมศาสตร์ (วิศวกรรมเครื่องกล)
;
บัณฑิตวิทยาลัย สาขาวิชาวิศวกรรมเครื่องกล
2550
การวิเคราะห์รูปแบบการจัดวางตัวทำงานเพียโซอิเล็กทริกเพื่อกำเนิดคลื่นเคลื่อนที่บนวัสดุที่มีขอบเขตจำกัด
ภาณุมาศ สุยบางดำ
;
คณะวิศวกรรมศาสตร์ (วิศวกรรมเครื่องกล)
;
บัณฑิตวิทยาลัย สาขาวิชาวิศวกรรมเครื่องกล
2550
ผลของการเปลี่ยนแปลงจำนวนครีบระบายความร้อนของคอยล์เย็นต่อสมรรถนะของเครื่องปรับอากาศแบบแยากส่วน
กฤช อยู่สำราญ
;
บัณฑิตวิทยาลัย สาขาวิชาวิศวกรรมเครื่องกล
;
คณะวิศวกรรมศาสตร์ (วิศวกรรมเครื่องกล)
Discover
Author
1
กฤช อยู่สำราญ
1
จีระศักดิ์ เพียรเจริญ
1
ภาณุมาศ สุยบางดำ
1
เสน่ห์ รักเกื้อ
Subject
1
การหมุน
1
คลื่น
1
น้ำมันดีเซล
1
รถยก ยาง
1
รถยก ล้อ
1
เครื่องปรับอากาศ
1
เครื่องยนต์ดีเซล
1
เชื้อเพลิงน้ำมันพืช การทดสอบ
1
เพียโซอิเล็กทริก
Has File(s)
4
true