Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17740
Title: ทัศนคติต่อการชมวิดีโอโฆษณาบนยูทูปแบบทรูวิว และทัศนคติต่อตราสินค้าที่ส่งผลต่อความตั้งใจชมวิดีโอโฆษณา และความตั้งใจซื้อสินค้าออนไลน์ของผู้บริโภคชาวไทย
Other Titles: Attitude towards Watching on Trueview Youtube Video Advertising and Attitude towards Brand effecting Intention to Watch Video Advertising and Intention to Buy Online Products of Thai Consumers
Authors: ศศิวิมล สุขบท
พัชราภรณ์ กล่อมเกลี้ยง
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Keywords: ผู้บริโภค
Issue Date: 2563
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2563
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17740
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
441725.pdf2.14 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons