Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17728
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorดรณีกร สุปันตี-
dc.contributor.authorพิมพิกา พูลสวัสดิ์-
dc.date.accessioned2022-12-19T09:13:40Z-
dc.date.available2022-12-19T09:13:40Z-
dc.date.issued2563-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17728-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ปร.ด. (การจัดการ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2563en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectเจ้าของกิจการ ไทย (ภาคใต้)en_US
dc.subjectผู้ประกอบการ ไทย (ภาคใต้)en_US
dc.titleปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการเป็นผู้ประกอบการใหม่ กรณีศึกษานักศึกษาบริหารธุรกิจในภาดใต้ของประเทศไทยen_US
dc.title.alternativeFactors Influencing New Entrepreneurship A Case Study of Business Administration Students in the South of Thailanden_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Public Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชารัฐประศาสนศาสตร์-
Appears in Collections:465 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
441737.pdf6 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons