Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13425
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorธีรศักดิ์ จินดาบถ-
dc.contributor.authorพงศกร แซ่จิว-
dc.date.accessioned2021-03-11T08:32:28Z-
dc.date.available2021-03-11T08:32:28Z-
dc.date.issued2562-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13425-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectการสร้างสรรค์ในงานโฆษณาen_US
dc.subjectภาพยนตร์โฆษณาen_US
dc.titleแนวทางการพัฒนากลยุทธ์การสร้างสรรค์งานโมษณาเพื่อกระตุ้นความตั้งใจเลิกสูบบุหรี่ของผู้สูบบุหรี่ชาวไทยen_US
dc.title.alternativeThe Guidelines of Creative Strategy Development for Encouraging Intention to Quit Smoking among Thai Smokeren_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
436934.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons