Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13395
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorพัชราภรณ์ บุญเลื่อง-
dc.contributor.authorพัฒน์ณิชา พรศิรธนานันต์-
dc.date.accessioned2021-03-08T03:44:42Z-
dc.date.available2021-03-08T03:44:42Z-
dc.date.issued2562-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13395-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectการท่องเที่ยวเชิงธุรกิจ สงขลาen_US
dc.subjectสงขลา ภูมิประเทศและการท่องเที่ยวen_US
dc.titleความคิดเห็นของนักเดินทางไมซ์ชาวไทยในจังหวัดสงขลาต่อการทำกิจกรรมเพื่อสังคม (CSR) ของสถานที่จัดงานในประเทศไทยen_US
dc.title.alternativeThe perceptions of Thai MICE visitors in Songkhla province towards corporate social responsibility (CSR) activities in venues in Thailanden_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
435539.pdf3.22 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons