Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13128
Title: บทบาทการเป็นตัวแปรคั่นกลางของแรงจูงใจการบริการสาธารณะ การมุ่งแสดงอัตลักษณ์ส่วนบุคคลและการรับรู้การสนับสนุนจากองค์การ ที่มีต่อความสัมพันธ์ระหว่างภาวะผู้นำการเปลี่ยนแปลงและผลการปฏิบัติงานของบุคลากรสังกัดองค์กรปกครองส่วนท้องถิ่นในสามจังหวัดชายแดนภาคใต้
Other Titles: Mediating Role of Public Service Motivation, Personal Identity Orientation and Perceived Organizational Support on Relationship between Transformational Leadership and Job Performance of Local Administrative Organization Officers in Three Southern Border Provinces
Authors: อิศรัฏฐ์ รินไธสง
ชนากานต์ ศฤงคาร
Faculty of Management Sciences (Public Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชารัฐประศาสนศาสตร์
Keywords: บริการสาธารณะ ไทย (ภาคใต้);ภาวะผู้นำการเปลี่ยนแปลง ไทย (ภาคใต้)
Issue Date: 2562
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (รป.ม. (รัฐประศาสนศาสตร์))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13128
Appears in Collections:465 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
435367.pdf4.42 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons