Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12864
Title: Use of paired-peer feedback in EFL high school writing class
Other Titles: การใช้การตรวจงานเขียนของผู้ร่วมเรียนแบบเป็นคู่ในชั้นเรียนของนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลายที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศ
Authors: Waraporn Sripetpun
Janejai Kasemwit
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
Keywords: English language Composition and exercises Study and teaching
English language Rhetoric Study and teaching
Issue Date: 2009
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Thesis (M.A., Applied Linguistics)--Prince of Songkla University, 2009
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12864
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
312888.pdf11.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.