Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12864
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorWaraporn Sripetpun-
dc.contributor.authorJanejai Kasemwit-
dc.date.accessioned2020-05-01T04:17:14Z-
dc.date.available2020-05-01T04:17:14Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12864-
dc.descriptionThesis (M.A., Applied Linguistics)--Prince of Songkla University, 2009en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectEnglish language Composition and exercises Study and teachingen_US
dc.subjectEnglish language Rhetoric Study and teachingen_US
dc.titleUse of paired-peer feedback in EFL high school writing classen_US
dc.title.alternativeการใช้การตรวจงานเขียนของผู้ร่วมเรียนแบบเป็นคู่ในชั้นเรียนของนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลายที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
312888.pdf11.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.