Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12622
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณฐ อังศุวิริยะ-
dc.date.accessioned2020-02-12T08:13:11Z-
dc.date.available2020-02-12T08:13:11Z-
dc.date.issued2562-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12622-
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.titleรายงานวิจัยฉบับสมบูรณ์กลวิธีการใช้ภาษากับอุดมการณ์ในโฆษณาการเงินประเด็นการออมและการเป็นหนี้ผ่านวาทกรรมโฆษณาทางโทรทัศน์ไทยen_US
dc.title.alternativeLinguistic Strategies and Ideology for Saving and Debt in Financial Advertising Discourse on Thai TV Commercialsen_US
dc.typeTechnical Reporten_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Educational Foundation)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาสารัตถศึกษา-
Appears in Collections:895 Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
437741.pdf1.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.