Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12595
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorธีรศักดิ์ จินดาบถ-
dc.contributor.authorเดือนจรัส เหล่าเจริญสุข-
dc.date.accessioned2020-02-11T08:53:57Z-
dc.date.available2020-02-11T08:53:57Z-
dc.date.issued2562-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12595-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562en_US
dc.language.isothen_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภคen_US
dc.subjectการเลือกของผู้บริโภคen_US
dc.subjectผลิตภัณฑ์สุขภาพ การตลาดen_US
dc.titleอิทธิพลของแรงจูงใจด้านสุขภาพ ความรู้ด้านสุขภาพ และความใส่ใจสุขภาพต่อความตั้งใจซื้อผลิตภัณฑ์เวชสำอางผ่านข่องทางออนไลน์en_US
dc.title.alternativeInfluence of Health Motivation, Health Knowledge and Health Consciousness on Intention to Purchase Cosmeceutical Products Onlineen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
435270.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.