Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12512
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุมนา ลาภาโรจน์กิจ-
dc.contributor.authorธีรนัย เจริญพานิช-
dc.date.accessioned2020-01-21T09:42:49Z-
dc.date.available2020-01-21T09:42:49Z-
dc.date.issued2560-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12512-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2560en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์en_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภคen_US
dc.titleปัจจัยที่ส่งผลต่อความภักดีในแบรนด์สถาบันการศึกษา : กรณีศึกษามหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตหาดใหญ่en_US
dc.title.alternativeFactors Influencing Brand Loyalty Institutions A Study of Prince of Songkla University Hat Yai Campusen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
422701.pdf1.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.