Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12482
Title: แนวทางในการพัฒนาคุณภาพการให้บริการออนไลน์ของธุรกิจที่จำหน่ายแพ็คเกจทัวร์
Other Titles: Guidelines on quality improvement in online services of tour package services business
Authors: ปิยะนุช ปรีชานนท์
กมลชนก เซ่งสวัสดิ์
Faculty of Commerce and Management
คณะพาณิชยศาสตร์และการจัดการ
Keywords: อุตสาหกรรมท่องเที่ยว ไทย;เครือข่ายสังคมออนไลน์
Issue Date: 2561
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการเทคโนโลยีสารสนเทศทางธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12482
Appears in Collections:942 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
426716.pdf10.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.