Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12217
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPrateep Wetprasit-
dc.contributor.authorChayanapat Prom-aksorn-
dc.date.accessioned2019-04-02T08:14:51Z-
dc.date.available2019-04-02T08:14:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12217-
dc.descriptionThesis (M.B.A., Hospitality and Tourism Management (International Program))--Prince of Songkla University, 2017th_TH
dc.language.isoenth_TH
dc.publisherPrince of Songkla Universityth_TH
dc.subjectHotel Internet marketingth_TH
dc.subjectCommunication in marketingth_TH
dc.subjectElectronic commerceth_TH
dc.titleSignificance of Hotel Facebook Page as Hotel Marketing Communication :‡bThe Facebook Users Perspectiveth_TH
dc.title.alternativeความจำเป็นของเฟซบุ๊คเพจของโรงแรมในฐานะช่องทางการสื่อสารถึงลูกค้าในมุมมองของกลุ่มประชากรผู้ใช้เฟสบุ๊คth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)-
dc.contributor.departmentคณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว-
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
420276.pdf853.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.