Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12057
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สิริภัทร์ โชติช่วง | - |
dc.contributor.author | ไพศาล ฤทธิกุล | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-07T07:07:06Z | - |
dc.date.available | 2019-03-07T07:07:06Z | - |
dc.date.issued | 2559 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12057 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2559 | th_TH |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | th_TH |
dc.subject | ธนาคารและการธนาคาร บริการลูกค้า | th_TH |
dc.subject | ธนาคารและการธนาคารระหว่างประเทศ | th_TH |
dc.title | อัตลักษณ์และการรับรู้ภาพลักษณ์องค์กรที่ส่งผลต่อความจงรักภักดีของกลุ่มลูกค้าธนาคารต่างชาติ : กรณีศึกษา ธนาคารไอซีบีซี (ไทย)จำกัด (มหาชน) | th_TH |
dc.title.alternative | Identity and Corporate Image Recognition that can Affect The Fidelity on Loyalty of Foreign Banks : A Case Study of Industrial and Commercial Bank of China (Thai) Public Company Limited | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.department | Faculty of Management Sciences (Business Administration) | - |
dc.contributor.department | คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ | - |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
417885.pdf | 2.2 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.