Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12057
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสิริภัทร์ โชติช่วง-
dc.contributor.authorไพศาล ฤทธิกุล-
dc.date.accessioned2019-03-07T07:07:06Z-
dc.date.available2019-03-07T07:07:06Z-
dc.date.issued2559-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12057-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2559th_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์th_TH
dc.subjectธนาคารและการธนาคาร บริการลูกค้าth_TH
dc.subjectธนาคารและการธนาคารระหว่างประเทศth_TH
dc.titleอัตลักษณ์และการรับรู้ภาพลักษณ์องค์กรที่ส่งผลต่อความจงรักภักดีของกลุ่มลูกค้าธนาคารต่างชาติ : กรณีศึกษา ธนาคารไอซีบีซี (ไทย)จำกัด (มหาชน)th_TH
dc.title.alternativeIdentity and Corporate Image Recognition that can Affect The Fidelity on Loyalty of Foreign Banks : A Case Study of Industrial and Commercial Bank of China (Thai) Public Company Limitedth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
417885.pdf2.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.