Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12023
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorThanyapa Palanukulwong-
dc.contributor.authorPaphangkorn Thanannatthaphak-
dc.date.accessioned2019-03-07T02:58:14Z-
dc.date.available2019-03-07T02:58:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12023-
dc.descriptionThesis (M.A., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2017th_TH
dc.language.isoenth_TH
dc.publisherPrince of Songkla Universityth_TH
dc.subjectEnglish language Vocobulary Study and teachingth_TH
dc.subjectListening comprehension Study and teachingth_TH
dc.titleRelationships between Receptive Vocabulary Size and Vocabulary Learning Strategies and Listening Comprehensionth_TH
dc.title.alternativeความสัมพันธ์ระหว่างปริมาณคำศัพท์เชิงรับกับการใช้กลยุทธ์การเรียนรู้คำศัพท์และความสามารถในการฟังth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
417056.pdf2.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.