Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11945
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPrachamon Aksornjarung-
dc.contributor.authorSakesit Petchinalert-
dc.date.accessioned2019-01-03T08:44:22Z-
dc.date.available2019-01-03T08:44:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11945-
dc.descriptionThesis (M.A. (Teaching English as an International Language))--Prince of Songkla University, 2016th_TH
dc.language.isoenth_TH
dc.publisherPrince of Songkla Universityth_TH
dc.subjectEnglish language Readingth_TH
dc.subjectReading comprehensionth_TH
dc.titleThe Relationship of EFL teachers' reading strategies, reading self-efficacy, and reading comprehensionth_TH
dc.title.alternativeความสัมพันธ์ของกลยุทธ์ในการอ่าน ความตระหนักรู้ถึงความสามารถในการอ่านของตนเองและความสามารถในการอ่านเพื่อความเข้าใจของผู้สอนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
413106.pdf2.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.