Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11945
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Prachamon Aksornjarung | - |
dc.contributor.author | Sakesit Petchinalert | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-03T08:44:22Z | - |
dc.date.available | 2019-01-03T08:44:22Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11945 | - |
dc.description | Thesis (M.A. (Teaching English as an International Language))--Prince of Songkla University, 2016 | th_TH |
dc.language.iso | en | th_TH |
dc.publisher | Prince of Songkla University | th_TH |
dc.subject | English language Reading | th_TH |
dc.subject | Reading comprehension | th_TH |
dc.title | The Relationship of EFL teachers' reading strategies, reading self-efficacy, and reading comprehension | th_TH |
dc.title.alternative | ความสัมพันธ์ของกลยุทธ์ในการอ่าน ความตระหนักรู้ถึงความสามารถในการอ่านของตนเองและความสามารถในการอ่านเพื่อความเข้าใจของผู้สอนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศ | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.department | Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) | - |
dc.contributor.department | คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ | - |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
413106.pdf | 2.8 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.