Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11655
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Adisa Teo | - |
dc.contributor.author | Wilaiwan Ka-J | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-23T03:28:51Z | - |
dc.date.available | 2018-02-23T03:28:51Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11655 | - |
dc.description | Thesis (M.A., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2017 | th_TH |
dc.language.iso | en | th_TH |
dc.publisher | Prince of Songkla University | th_TH |
dc.subject | Narration (Rhetoric) | th_TH |
dc.subject | English language Rhetoric Study and teaching | th_TH |
dc.title | Communication Strategies of English Learners with Different Language Proficiency and Hemispheric Dominance | th_TH |
dc.title.alternative | กลวิธีการสื่อสารของผู้เรียนภาษาอังกฤษที่มีความสามารถทางภาษาและสมองซีกควบคุมต่างกัน | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.department | Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) | - |
dc.contributor.department | คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ | - |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
419688.pdf | 3.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.