Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11655
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAdisa Teo-
dc.contributor.authorWilaiwan Ka-J-
dc.date.accessioned2018-02-23T03:28:51Z-
dc.date.available2018-02-23T03:28:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11655-
dc.descriptionThesis (M.A., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2017th_TH
dc.language.isoenth_TH
dc.publisherPrince of Songkla Universityth_TH
dc.subjectNarration (Rhetoric)th_TH
dc.subjectEnglish language Rhetoric Study and teachingth_TH
dc.titleCommunication Strategies of English Learners with Different Language Proficiency and Hemispheric Dominanceth_TH
dc.title.alternativeกลวิธีการสื่อสารของผู้เรียนภาษาอังกฤษที่มีความสามารถทางภาษาและสมองซีกควบคุมต่างกันth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
419688.pdf3.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.