Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11414
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | นงเยาว์ เมืองดี | - |
dc.contributor.author | ธิติมา บุญธรรม | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-12T08:47:58Z | - |
dc.date.available | 2018-02-12T08:47:58Z | - |
dc.date.issued | 2559 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11414 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจมหาบัณฑิต)) มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2559 | th_TH |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | th_TH |
dc.subject | การพัฒนาทรัพยากรมนุษย์ เขตเทศบาลนครสุราษฎร์ธานี | th_TH |
dc.subject | โรงแรม บริการลูกค้า เขตเทศบาลนครสุราษฎร์ธานี | th_TH |
dc.title | แนวทางการพัฒนาการดำเนินการด้านทุนมนุษย์เพื่อพัฒนาคุณภาพของการบริการโรงแรมในเขตเทศบาลนครสุราษฎร์ธานี | th_TH |
dc.title.alternative | Service Quality Improvement Guideline for Human Captial of hotels in Suratthani Municipality | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.department | Faculty of Management Sciences (Business Administration) | - |
dc.contributor.department | คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ | - |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
417014.pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.