Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10794
Title: ความสัมพันธ์ระหว่างส่วนประสมทางการตลาดกับพฤติกรรมการใช้บริการธนาคารทางอินเตอร์เน็ต ในกลุ่มลูกค้าเจนเนอเรชั่นวาย ของธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) ในเขตอำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา
Other Titles: Rationship between marketing mix and internet banking usage behavior in generation y customers of Bangkon Bank Public Company Limited at Hatyai District, Songkhla Province
Authors: ธีรศักดิ์ จินดาบถ
กุลยะรัตน์ จอมพงศ์
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Issue Date: 2558
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10794
Appears in Collections:460 Minor Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
กุลยะรัตน์ จอมพงศ์.pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.