Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10794
Title: | ความสัมพันธ์ระหว่างส่วนประสมทางการตลาดกับพฤติกรรมการใช้บริการธนาคารทางอินเตอร์เน็ต ในกลุ่มลูกค้าเจนเนอเรชั่นวาย ของธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) ในเขตอำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา |
Other Titles: | Rationship between marketing mix and internet banking usage behavior in generation y customers of Bangkon Bank Public Company Limited at Hatyai District, Songkhla Province |
Authors: | ธีรศักดิ์ จินดาบถ กุลยะรัตน์ จอมพงศ์ Faculty of Management Sciences (Business Administration) คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ |
Issue Date: | 2558 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10794 |
Appears in Collections: | 460 Minor Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
กุลยะรัตน์ จอมพงศ์.pdf | 1.83 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.