Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10369
Title: The Relationship between Vocabulary Learning Strategies and Vocabulary Knowledge of Thai Undergraduate Students
Other Titles: ความสัมพันธ์ระหว่างกลวิธีการเรียนรู้คำศัพท์กับความรู้ด้านคำศัพท์ของนักศึกษาไทยระดับปริญญาตรี
Authors: Waraporn Sripetpun
Tinutda Komol
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
Keywords: Vocabulary Study and teaching;English language Study and teaching Foreign speakers
Issue Date: 2011
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Thesis (M.A.TEIL., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2011
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10369
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
356000.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.