Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10369
Title: | The Relationship between Vocabulary Learning Strategies and Vocabulary Knowledge of Thai Undergraduate Students |
Other Titles: | ความสัมพันธ์ระหว่างกลวิธีการเรียนรู้คำศัพท์กับความรู้ด้านคำศัพท์ของนักศึกษาไทยระดับปริญญาตรี |
Authors: | Waraporn Sripetpun Tinutda Komol Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ |
Keywords: | Vocabulary Study and teaching;English language Study and teaching Foreign speakers |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.A.TEIL., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2011 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10369 |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
356000.pdf | 1.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.