Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10369
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorWaraporn Sripetpun-
dc.contributor.authorTinutda Komol-
dc.date.accessioned2016-07-26T09:07:08Z-
dc.date.available2016-07-26T09:07:08Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10369-
dc.descriptionThesis (M.A.TEIL., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2011th_TH
dc.language.isoenth_TH
dc.publisherPrince of Songkla Universityth_TH
dc.subjectVocabulary Study and teachingth_TH
dc.subjectEnglish language Study and teaching Foreign speakersth_TH
dc.titleThe Relationship between Vocabulary Learning Strategies and Vocabulary Knowledge of Thai Undergraduate Studentsth_TH
dc.title.alternativeความสัมพันธ์ระหว่างกลวิธีการเรียนรู้คำศัพท์กับความรู้ด้านคำศัพท์ของนักศึกษาไทยระดับปริญญาตรีth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
356000.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.