Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10291
Title: Customer behavior and satisfaction with online travel agencies: A case study of www.LateStays.com
Other Titles: พฤติกรรมลูกค้าและความพึงพอใจ ของลูกค้าที่มีต่อธุรกิจการท่องเที่ยว ออนไลน์ ของเว็ปไซต์ www.LateStays.com
Authors: Assenov, Ilian
Thatiphat Uengsinkhatrakul
Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)
คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
Keywords: Travel Computer network resources;Consumers' preferences;Travel agents
Issue Date: 2010
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Thesis (M.B.A,Business Administration)--Prince of Songkla University,2010
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10291
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
326158.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.